רשת צל לגינה

רשת צל לבית פרטי עם גינה או לגינת גג.

חברתנו מתמחה בתכנון, יצור ושיווק רשתות צל לגינה, אנו מציעים לכם מגוון רחב של רשתות בהתאמה מלאה לגינת ביתכם ולדרישותיכם.
החלום לבית עם גינה סוף סוף מתגשם וכל מה שאתם חושבים עליו הוא האירוח הקרוב של בני המשפחה והחברים בגינה, מומלץ שתבדקו האם השמש לא עתידה לפגוע באיכות האירוח.
רבים הרוכשים בית עם גינה אינם מביאים בחשבון את נושא הצללת הגינה, בעיה זו בולטת בעיקר בבתים חדשים שבהם הצמחייה אינה גבוהה דיה לספק את הצל הנדרש, ולא הצמחייה בבית השכן, במקרים כאלו מומלץ לבחור בפתרון אפקטיבי, נוח וזול, רשת צל.

תפקידה של רשת צל הוא להצל על שטחים פתוחים ללא צורך בחיבורים קבועים, את רשת הצל ניתן לפרוש לפי צורך ובאיזו צורה שבה מעוניינים.
רשתות הצל מגיעות בדרגות הצללה ובגדלים ההופכים אותם למושלמים לשימוש בגינת הבית.
חברתנו תתכנן עבורכם את רשת הצל בהתאמה לגודל גינתכם ולדרישות ההצללה שבה אתם מעוניינים, אנו מספקים רשתות צל המסוגלות לסנן בין 50%-90% מקרינת השמש, כל הרשתות עשויות מחומרים איכותיים ובהתאמה לתקני הבטיחות המחמירים ביותר. צוות אנשי המקצוע שלנו מביא עמו שנות ניסיון רבות ידע ומקצוענות.

חברת צל ורשת מתמחה בשיווק ומכירה של רשתות צל לגינה תוך התאמה מלאה לדרישות הלקוח, לקבלת ייעוץ וקביעת פגישה התקשרו למספר 072-2657592.

ימי הקיץ החמים וקרני השמש הקופחות מלמעלה מחייבים רבים למצוא פתרון הצללה לגינת ביתם, אחד הפתרונות הפופולאריים היא רשת צל לגינה המתגלה אט אט כפתרון זמין וזול.

איך תולים את רשת הצל בגינה?

  • ניתן לתלות ע"י ייצור עמודים המותאמים לתליה מקצועית של הרשת.
  • אם יש לכם פרגולה בגינה את יכולים לקשור את הרשת לעמודי הפרגולה ולמתוח אותה לכיוון הגדר של הבית, בד"כ זהו פתרון זמני.

קשור ומומלץבריקים לחיפוי עמודי רשת צל או פרגולה.

צרו קשר

השאירו פרטים והצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו!

דילוג לתוכן