סוגי רשתות צל

צל ורשת מתמחים בתפירה של רשתות צל לכל מטרה.

צל ורשת מתמחה במכירת רשתות צל, אנו מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של רשתות העשויות מחומרים שונים, בגדלים שונים ובדרגות הצללה משתנות, אנו מביאים אתנו ידע וניסיון אותן רכשנו לאורך שנות פעילות ארוכות בשוק ההצללה הארצישראלי.

בשנים האחרונות אנו רואים שימוש הולך וגובר ברשתות צל, רשתות אלו מציעות פתרון אפקטיבי וזול ביחס לפתרונות הצללה אחרים.
את רשתות הצל ניתן לראות כמעט בכל מקום, הם משמשים להצללת גני משחקים, הצללת מדשאות, הצללת אירועים, הצללת בריכות, הצללת אתרי קמפינג', הצללת מגרשי ספורט, הצללת חניונים, הצללת שטחים חקלאיים וכד'.
הרשתות משמשות גם כאמצעי הצללה מועדף על מפעלים ותעשיות הנדרשים בתקופת הקיץ לאחסן סחורה בחוץ ואף באתרי בנייה כרשת הצללה מעל ראשי העובדים.

חשוב לדעת: דרגות ההצללה של רשתות הצל נעות בין 50%-90% כאשר ככל שהרשת כהה יותר כך אחוזי ההצללה עולים

גודלן של רשתות הצל משתנה, ניתן להשיג רשתות במידות סטנדרטיות, לדוגמא, רשת צל לים בגודל של 4×2 מטרים, או רשתות לפי הזמנה אישית.

צרו קשר

השאירו פרטים והצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו!

ממה עשויות הרשתות

רובן המכריע של רשתות הצל עשוי מחוטי פוליאתילן השזורים בצפיפות גבוהה, לדוגמא אריג מחוזק (Commercial 95 FR),  מבנה החוט הוא Construction mono filament & tape, החוט ארוג בשיטה מיוחדת שנועדה למנוע מקרים של פרימתו, קריעתו ומניעת ריקבון או עובש.
חוזק הקריע של הרשת הוא 203 לאורך ו – 270 לרוחב, עובי האריג כ – 2.0 מ"מ ומשקלו נע סביב 330 גרם למ"ר.
יתרונותיה הגדולים ביותר של רשת הצל הם  קלות התקנתה, ניידותה ומחירה הנמוך בעשרות אחוזים ביחס לפתרונות הצללה אחרים, פעמים רבות שימוש ברשת צל היא האפשרות היחידה בתנאי השטח הנתונים

שימושים של רשתות צל

שימוש ברשתות צל לחיפוי והצללה של שטחים הפך לפתרון אידיאלי בו בוחרים רבים בשנים האחרונות, רשתות הצל של ימינו הן חזקות יותר, עמידות יותר ובעלות יכולת סינון טובה יותר של קרני השמש, כיום ניתן למצוא מספר סוגי רשתות מובילים כגון

מפרשיות צל

רשת צל שלאחר התקנתה מקבלת צורה המזכירה מפרש.
חיפוי זה בא לתת מענה כאשר נדרש שטח הצללה גדול לתקופת זמן קצובה, שימשו במפרשיות צל מעניק לאזור בו הוא מוקם מראה מעוצב וייחודי.
חשוב לוודא כי התקנת מפרש הצל נעשית בידי חברה המתמחה בכך שכן מזג אוויר המאופיין ברוחות חזקות יכול לסכן את שלמות מפרש הצל.

רשתות צל לגני ילדים

רשת צל היא פתרון מושלם לגני ילדים בהם נדרש צל בעיקר הימי הקיץ, שימוש ברשת צל מאפשר הצללה זמנית של שטח הגן, בעונת החורף שאיננה מאופיינת במספר ימי שמש רבים ניתן להסיר את הרשת.
רשתות צל לגני ילדים חייבים לעמו בתקנות מכון התקנים, הימצאותן של הרשתות בקרבת הילדים מחייב אותן להיות בטיחותיות.
רשתות צל לגני ילדים לרוב מיוצרות בהתאמה אישית כתלות בשטח אותו אנו מעוניינים להצל

רשתות צל לבתי ספר

רשתות צל לשימוש בבתי ספר הן פתרון זול ויעיל להצללת שטחים לתקופה זמנית. רשת צל היא למעשה יריעה מיוחדת המסוגלת לסנן את קרני השמש העוברות דרכה.
את הרשת ניתן לפרוס תוך עיגונה לקירות, עמודים או עצים. רשת צל לבית הספר חייבת לעמוד בתקני בטיחות של מכון התקנים

רשתות צל לעיריות

אחד מתפקידיה של העירייה הוא לדאוג לרווחת התושבים בכל רגע נתון, בימות הקיץ כולל תפקיד זה גם הצללה של אזורים מסוימים בעיר כדוגמת פארקי שעשועים ומתחמים דומים.
שימוש ברשת צל מאפשר לשנע את הרשת ממקום למקום ביעילות מרבית, הרשת ניתנת להתקנה בצורה קלה ופשוטה. חשוב לשים דגש על דרך ההתקנה ותקינותה

רשתות צל להצללה של חופי ים

אחד האתגרים עימם מתמודדות עיריות רבות הוא כיצד לאפשר לתושביהן צל בחוף הים?
רשתות הצללה לחוף נותנות מענה לאתגר המוזכר.
רשתות צל מסוגלות לסנן את קרני השמש ולהגן עלינו מפניהן, לרוב תדרוש התקנת רשתות צל בים גם התקנה של עמודים תומכים.

החלטה נכונה ברכישת רשת צל

טוב, אז אחרי שהבנתם את כל ההבדלים בין סוגי הרשתות והסוככים הגיע הרגע החשוב באמת, הזמנת האיש מקצוע הנכון. השאירו פרטים או התקשרו עכשיו לטלפון: 
072-2657592 וקבלו ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות.

דילוג לתוכן